Wednesday, March 19, 2014

Tagged Under: ,

Syarikat & Pengasas Cashmere Skincare

Share
Peneraju / pemilik / pengasas CASHMERE GOLD SERUM & SKINCARE

Rentetan dari kejayaan dibidang masing-masing sepasang suami isteri bergabung bersama mengharungi trend masa kini menjadi pengasas jenama produk penjagaan kecantikan berasaskan double stemcell. Keputusan yang dibuat bersama antara mereka dalam mewujudkan sebuah syarikat CASHMERE SKINCARE yang bernaung dibawah EMPIRE BIG GROUP (EBG) mengorak langkah drastik menyusun atur strategi yang cukup mantap bagi meletupkan produk yang bakal dikeluarkan yang diberi nama CASHMERE GOLD DOUBLE STEMCELL SERUM agar terkenal & menjadi No.1 di pasaran Malaysia khasnya.

CASHMERE SKINCARE memberikan satu imej internasional terhadap produk sulungnya ini agar mampu bersaing di arena global setaraf dengan jenama-jenama terkenal. Hebat bukan? Anak melayu yang berpandangan jauh serta mampunyai visi yang mampan dalam konsep penjenamaan.

Mereka yang dimaksudkan ialah, Dato' Ray Imran (Founder & CEO di Empire Big Group juga di Profitinvest Resources ) dan isteri Datin Joy Revfa Sofia (Managing Director at Akademi Kecantikan Artistik Diyana).
Update : Screenshot dari lamanweb Suruhanjaya Syarikat Malaysia.

Update : Screenshot web rasmi CASHMERE SKINCARE.

Pejabat urusan CASHMERE SKIN (002301328-A) di No 8B. Jalan Plumbum P7/P. Pusat Kormesial Seksyen 7, Shah Alam Selangor Darul Ehsan.



Lihat profil Dato' Ray Imran
Google
Google Plus
Linkedin








Lihat profil Datin Joy Revfa Sofia
Google


Cubalah CASHMERE SERUM sekarang, hubungi Lisha - (+6) 013 579 4583 (Call/sms/whatsapp).



"Dengan Cashmere skincare, anda pasti lebih muda 5 tahun dalam 30 hari"

Cashmere Gold Serum SkinCare Serum, Vitamin C Double Stemcell Skincare Cashmere Produk Cashmere Agen Kuala Lumpur kasmere cash mere Blog kebaikan produk stokis PAHANG stockist pelancaran dropship raub kuantan bentong iklan metro akhbar metro ahad newspaper produk cashmere atau harga produk cashmere gold double stemcell juga produk cashmere skin care juga serum cashmere ray imran manakala cashmere gold double stemcell selain itu cashmere skincare gold double stem serum dengan harga cashmere gold double serta harga cashmere skincare juga testomoni cashmere testimoni yang hebat skincare ke asia stokis malaysia kuala lumpur pahang johor bahru

TANYA KAMI

Ingin keterangan lanjut, tinggalkan masej anda.

Name Email * Message *

Our Location