Monday, March 17, 2014

Tagged Under: ,

Pengiklanan Media TV

Share
Syarikat CASHMERE SKINCARE menerusi Pengasas mereka Dato' Ray imran berkata,

"Perbincangan untuk iklan komersial CASHMERE on air di TV3 bermula April 2014 hingga march 2015... CASHMERE akan on air sebanyak 25 spot setiap bulan selama setahun!! Komersial bernilai RM1.1M!! Jangan tunggu lagi!! Rebut peluang anda sekarang untuk bersama- sama Cashmerians family!!! Gojez semua..jgn takut jangan bimbang..Produk CASHMERE terbaikk!!."

Pengiklanan ini dijadualkan bermula APRIL 2014 menelan belanja sekitar RM1.1 Juta ringgit dengan harapan mampu membantu semua rakan niaga CASHMERE SKINCARE yang begitu komited dalam memasarkan produk sulung CASHMERE SKINCARE.

Jarang sekali sesebuah syarikat bumiputera mampu membelanjakan amaun sebanyak itu hanya untuk satu produk sahaja, Pengasas jenama CASHMERE begitu yakin dan percaya bahawa apa yang dikeluarkan ini bukan sahaja memberikan satu impak dalam syarikat beliau malah ia satu niat ikhlas membantu stokis / agen / pengedar produk CASHMERE menggegarkan produk-produk setandingnya dipasaran serta diharapkan juga mambantu semua pengedar meraih keuntungan berlipat kali ganda. In Sha Allah. Cashmereskincare.blogspot.com serta ahli keluarga besar CASHMERE SKINCARE mendoakan & mengharapkan yang terbaik hasil dari usaha murni ini.

Jadi semua rakan niaga CASHMERE SKINCARE harus bersedia dengan FENOMENA yang bakal menggegar MALAYSIA & yang pastinya mampu memberi pulangan LUMAYAN pada anda!

UPDATE : Syarikat CASHMERE SKINCARE akan memulakan fenomena menerusi pengiklanan pertama di METRO AHAD (30/3/2014). KLIK SINI untuk lihat keratan akhbar Cashmere skincare.


Credit to cashmereskincare.blogspot.com .



P/s : Anda dilarang mencetak artikel dari weblog ini kecuali memberikan kredit alamat blog ini semasa 'copy' artikel ini. Allah tahu apa yang anda lakukan. Kerjasama anda didahulukan dengan ucapan terima kasih.

Cubalah CASHMERE SERUM sekarang, hubungi Lisha - (+6) 013 579 4583 (Call/sms/whatsapp).



"Dengan Cashmere skincare, anda pasti lebih muda 5 tahun dalam 30 hari"

Cashmere Gold Serum SkinCare Serum, Vitamin C Double Stemcell Skincare Cashmere Produk Cashmere Agen Kuala Lumpur kasmere cash mere Blog kebaikan produk stokis PAHANG stockist pelancaran dropship raub kuantan bentong iklan metro akhbar metro ahad newspaper produk cashmere atau harga produk cashmere gold double stemcell juga produk cashmere skin care juga serum cashmere ray imran manakala cashmere gold double stemcell selain itu cashmere skincare gold double stem serum dengan harga cashmere gold double serta harga cashmere skincare juga testomoni cashmere testimoni yang hebat skincare ke asia stokis malaysia kuala lumpur pahang johor bahru

TANYA KAMI

Ingin keterangan lanjut, tinggalkan masej anda.

Name Email * Message *

Our Location